Over ons

Het bestuur van Stichting Mooi Begin voor kinderen bestaat uit vier personen. Bianca Kaatee heeft een brede ervaring in de (jeugd)zorg, als bestuurder en als toezichthouder. Ook zat zij vele jaren in de gemeentepolitiek. Hans Meinardi is goed thuis in het financieel management en heeft eveneens ervaring in het toezicht. Nathalie Oldenburger kent het onderwijs goed, als bestuurder en als beleidsadviseur. Ook weet zij meer van fondsen voor kinderen. Ben Plandsoen was wethouder onderwijs en zorg en is tekstschrijver. Daarnaast is hij actief als adviseur en als toezichthouder in onderwijs, zorg en huisvesting.

Het bestuur komt voort uit de raad van toezicht van een kinderopvangorganisatie. Het is aan het bestuur om op basis van duidelijke afwegingen de projecten en initiatieven te beoordelen en er eventueel een bedrag toe te kennen. Omdat het beschikbare geld volledig ten goede moet komen aan kinderen, ontvangen deze vier geen vergoeding voor hun bestuurswerkzaamheden.

Adresgegevens:

Stichting Mooi Begin voor kinderen